A A A K K K
для людей з порушеннями зору
"Білянська гімназія Чернівецької селищної ради"

Шкільна звітність

    УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

     Білянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чернівецької селищної ради

вул. Щаслива, 2,  с. Біляни, Могилів-Подільський район, Вінницька обл., 24110. e-mail: bilyanu.svit@meta.ua 

                                  

 

 

 

 

 

 

Звіт

 

директора Білянського ЗЗСО І-ІІІ ст. про свою

 

діяльність перед педагогічним колективом,

 

батьками та громадкістю

 

за 2020 – 2021 н.р.

 

 

Вступ

  На виконання п. 3 наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», керуючись Примірним положенням про порядок звітування керівників

дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 №178, у відповідності до функціональних обов’язків та з метою подальшого утвердження відкритої, демократичної, державно-

громадської системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у школі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації, представляю Вашій увазі звіт про свою діяльність та підсумки роботи колективу протягом 2020–2021навчального року.

У своїй діяльності протягом звітного періоду я як директор школи керувався посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну

середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні», Статутом школи та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти.

 

                                                               Навчальний процес

  На сучасному етапі головним завданням нашого закладу є підвищення якості освіти через упровадження інновацій, сучасних підходів до оцінювання, дотримання основних принципів НУШ –дитиноцентризму, педагогіки партнерства, інтеграції предметів.

За останні три роки контингент учнів у нашій школі перебуває в межах 52 – 54 учнів. На даний час до 1 класу зараховано 5 дітей. На 2021-2022 навчальний рік передбачається 4 першокласники.

 У зв’язку із запровадженням карантинних обмежень цей навчальний рік був особливим і в організації і проведенні освітнього процесу. Навчання проходило як очно так і з використанням дистанційних форм. Варто зазначити, що майже два місяці всі навчальні заняття проходили за розкладом в синхронному режимі з використанням платформи Google

Meet. Дистанційним навчанням було охоплено всіх учнів, які працювали онлайн!

Протягом 2020/2021 н.р. педагогічний колектив продовжував працювати над реалізацією І етапу  проблемних тем: методичної - «Системний  підхід у здійсненні науково-методичного супроводу інноваційних процесів у Білянській ЗОШ І – ІІІ ступенів,  формування  професійної  мобільності  педагогічних  працівників в умовах упровадження Нової української школи» та виховної – «Формування всебічної розвиненої особистості шляхом здійснення особистісно – орієнтованого підходу через впровадження національно – патріотичного та громадянського виховання».

    Зокрема, найактивніше працювали методичні спільноти вчителів початкових класів /керівник  - С.В.Куйбіда/, на належному – суспільно - гуманітарного /керівник – Г.П. Бешлега/, природничо - математичного циклу /керівник – В.В. Войтовик/, а також класних керівників /Л.В. Кушнір/. Кожною методичною спільнотою проведено по 5 засідань (на яких розглядались різні теоретичні і практичні питання, пов’язані з основною методичною темою школи, вирішенням завдань ДСПО, ДССО, реалізації нової української школи, організації дистанційного навчання); проводилися відкриті уроки, майстер – класи, презентації, на яких вчителі демонстрували, як вони підвищують свою професійну компетентність, формують всебічно розвинену особистість в умовах впровадження нових Державних стандартів, забезпечують результативність особистісно-орієнтовного навчання і виховання в поєднанні з національно - патріотичним та громадянським вихованням.

    З метою підвищення  теоретичної, науково-методичної  та професійної  підготовки педпрацівників,  реалізації  І етапу основної проблемної теми школи, в цьому навчальному році діяльність педагогічного колективу була спрямована на вирішення таких завдань:

  • забезпечення організаційного і методичного супроводу викладання шкільних дисциплін;
  • охоплення курсовою перепідготовкою педагогічних працівників;
  • методичний супровід освітнього процесу в умовах реалізації нових Державних стандартів;
  • підвищення рівня інформаційної культури педагога, мотивування його до постійної самоосвіти;
  • розвиток інформаційної компетентність педагога  як невід'ємної складової реформи системи педагогічної освіти;
  • забезпечення якісного методичного супроводу роботи з інтелектуально обдарованою молоддю;
  • пожвавлення видавничої діяльності усіх ланок методичної служби;
  • залучення до розроблення презентації навчально-методичних матеріалів;
  • розроблення  методики  організації  дистанційної  освіти  всіх  учасників  освітнього  процесу,  технологій  використання  Інтернет-ресурсів,  створення  і  використання  кейс-пакетів;
  • спрямування роботи всього педагогічного колективу на використання дистанційних платформ та застосування їх в освітньому процесі під час дистанційного навчання;
  • покращення матеріально-технічної бази шкільного методичного кабінету.

      Відповідно основних завдань, які ставилися перед педагогічними працівниками, керівниками всіх підрозділів методичної роботи було проведено моніторинг рівня реалізації самоосвітньої (інформальної) діяльності вчителів школи, розвитку їх творчого потенціалу та підвищення компетентності і успішності кожного учня.

    Виявлено слідуюче, що всі вчителі, під час проведення різних заходів освітнього процесу не тільки добре володіють теорією з даного питання, а й застосовують її в практичній діяльності. Вони проводять дослідження даної проблемної теми та творчо підходять до вирішення основних її завдань. А також вчителі протягом року працювали над обраним питанням і прозвітували доповідями, розробками уроків, виховних заходів та іншими дидактичними матеріалами. Всіма ними оформлені в електронному варіанті папки по самоосвіті, які поповнюються  матеріалами різного характеру: нормативно – правовими документами з питань освітянської діяльності в сучасних умовах, науково – методичними джерела з проблем методики викладання предмету, передовим педагогічним досвідом педагогічних працівників, психолого – педагогічною проблемною темою, доповідями, рефератами, виступами, методичними розробками, участю у педагогічних читаннях, виставках, конкурсах, майстер – класах. Вчителі – предметники презентувати самоосвітню діяльність, ділилися досвідом роботи з колегами, створювали презентації, збирали матеріали для їх систематизації відповідно до плану самоосвітньої діяльності (кейсу самоосвітньої діяльності). Такі вчителі як А.А. Якимчук, О.В. Черняк, В.В. Черняк, В.О. Касянчук, С.В. Касянчук, С.В. Куйбіда, Г.П. Білик, Т.Б. Кавун, Н.П. Бурбеза, А.А. Якимчук, В.В. Черняк випустили методичні посібники по опрацьованій темі.

 Всі педагогічні працівники використовують ресурси Інтернету для практичної роботи, особливо при проведенні та підготовці до уроків, виховних заходів. Організація дистанційного навчання спонукала весь педагогічний колектив використовувати потужніше ресурси різних сайтів інтернету, а також працювати онлайн. Вчителі проводили уроки та різні заходи, використовуючи соціальні мережі, зокрема, вайбер, месенджер, Фейсбук, а також безкоштовні веб – сервіс: Google Meet, Google Classroom та Zoom. На кінець навчального року всі вчителі (100%) володіють комп’ютерними технологіям та застосовують в освітній діяльності.

    Дирекцією школи та всіма керівниками методичної служби протягом кількох років вивчалися матеріали досвідів роботи (враховуючи результативність освітнього процесу, прояв творчості,  здійснення пошукової роботи, використання у практичній діяльності новітніх технологій, впровадження проблемної теми) таких вчителів: О.В. Черняк «Формування компетентного розвитку учнів на уроках і процесі вивчення проектної діяльності»; Н.В. Гоцуляк «Розвиток творчих здібностей у школярів на уроках словесності»; В.В. Білика «Підвищення ефективності позакласної роботи з фізичної культури шляхом розвитку основних компетентностей учнів»; Т.Б. Кавун «Розвиток творчих здібностей молодших школярів»; О.М. Білик «Шкільна бібліотека – центр формування духовних ціннісних орієнтацій».    

   Без винятку всі вчителі брали участь в предметних МС та практичних семінарах відвідували уроки своїх колег та проводили свої уроки. Всі вчителі творчо працювали над підбором матеріалів для випуску методичних бюлетенів таких як «Творчі вчителі», «Родзинки творчості», «Нова ідея», «Урок, учитель, учень», «Компетентність – запорука успішності учнів», «Батьки і школа», «Навчаємось, працюємо і відпочиваємо», «Модель нової української школи». Бюлетені «Вісті з уроків» готувалися та випускалися кожного місяця членами МС на різну тематику. Всі педагогічні працівники брали участь у оформленні виставок - оглядів методичної літератури, у різних анкетуваннях, а також надавали допомогу у оформленні методичного кабінету відповідно до складених критерій ШМК.

    Згідно річного плану роботи школи, з метою формування у всіх вчителів різних видів компетенцій, високої професійної активності, досконалого володіння сучасними методиками навчання та виховання, відзначення високого рівня фахової підготовки, високих педагогічних знань, всебічної ерудиції, творчості, працездатності та наполегливості в досягненні мети, а також виховання в учнів інтересу до навчальних дисциплін, розвитку їх творчих здібностей, продовження роботи зі здібними і обдарованими дітьми, застосування в практичну діяльність основної проблеми школи та різних методів і засобів інтерактивного навчання, були поведені такі щорічні методичні тижні: «Декада педагогічної майстерності», «Панорама освітніх технологій».

До організації та участі в заходах декади були залученні всі вчителі - предметники. Заступником директора школи з навчально - виховної роботи А.А. Якимчук, керівниками всіх підрозділів методичної служби (керівниками методичних спільнот всіх циклів: С.В.Куйбідою, В.В.Войтовик, Г.П.Бешлегою, Л.В.Кушнір; керівниками ТГ: Г.П.Білик та В.В.Черняком) було складено план проведення декади та визначенні мета і завдання. Кожен вчитель представив свою творчу роботу, з якої було оформлено виставку «Творчість вчитель – запорука успішності учнів». Журі переглянувши матеріали, які подані для участі в конкурсі «Марафон творчості», визначили переможців. Ними стали: О.В.Черняк, вчителька хімії та трудового навчання та Т.Б.Кавун, вчителька початкових класів, які розділили І місце; В.В. Білик, вчитель фізичної культури, зайняв ІІ місце; Н.В. Гоцуляк, вчителька української мови та літератури - ІІІ місце. Кожен  вчитель - предметник прагнув показати якнайкраще та раціональніше застосовування в практичній діяльності  різні форми, методи і прийоми інтерактивного навчання, системний підхід у здійсненні науково - методичного супроводу інноваційних процесів у ЗЗЗСО та формування своєї професійної мобільності в умовах упровадження Нової української школи. Всі їх розробки були змістовними, цікавими та корисними, які можна використати при проведенні будь якого заходу.

    При проведенні уроків вчителі опираються на власний досвід учнів; чітко визначають освітні, виховні, розвиваючі завдання; передбачають очікувані результати і створюють належні мови для їх досягнення; вдало поєднують словесні, наукові і практичні методи навчання /В.В.Черняк, Г.П.Білик, В.В.Білик, Г.М.Іванець/; використовують інноваційні технології та здійснюють системний підхід до учнів та освітньої діяльності в цілому /Н.П. Бурбеза, В.В. Черняк, А.А.Якимчук, О.В.Черняк/; формують в учнів вміння самостійно здобувати знання і використовувати їх на практиці /В.В Войтовик, С.В. Куйбіда, Л.В. Кушнір /; застосовують елементи комп’ютерної техніки на уроках /С.В.Касянчук, Г.П. Білик, А.І. Літвінов, С.В. Куйбіда, В.О. Касянчук/; створюють позитивне емоційне налаштування учнів на роботу в ході уроку /Т.Б.Кавун, Н.П.Бурбеза, Г.П.Білик, С.В.Куйбіда, В.В.Козачок, Г.П.Бешлега/, аналізують відповіді учнів, обґрунтовують оцінки, підводять підсумок уроку.

      Також дирекцією школи та керівниками всіх підрозділів: МС, МР був проведений моніторинг діяльності педагогічного колективу протягом кількох років,  з метою виявлення рейтингової оцінки фахової кваліфікації педагогічних працівників та діагностування знань учнів протягом року проводилися моніторингові дослідження готовності вчителів до інноваційної діяльності, діагностування методичної та фахової майстерності кожного вчителя. Всі дані цих досліджень узагальнено в порівняльних діаграмах та графіках. Що дає можливість оцінити роботу кожного учня і вчителя зокрема.

   З метою активізації діяльності педагогічних працівників, підвищення суспільного статусу вчителів в умовах розбудови національної системи освіти на підставі Постанови Кабміну України від 11 серпня 1995 року №638 «Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс «Учитель року», а також наказів по школі було проведено шкільний конкурс «Учитель року», за п’ятьма номінаціями. Так до участі в конкурсі були залучені такі вчителів даних номінацій, які в 2020/2021 н.р. атестуються та предмети, які вивчаються, а саме: початкової ланки: Т.Б. Кавун /спеціаліста, старший вчитель/, Г.П. Білик /спеціаліст вищої категорії/, Н.П. Бурбезу /спеціаліст вищої категорії/; вчителя фізичної культури В.В. Білика /спеціаліста вищої категорії/; вчительку хімії і трудового навчання О.В. Черняк /спеціаліста вищої категорії/; вчительку української мови та літератури Н.В. Гоцуляк /спеціаліст І категорії/; бібліотекара О.В. Білик /спеціаліст/.

За підсумками шкільного туру конкурсу «Учитель року» Г.П. Білик зайняла І місце, О.В. Черняк – ІІ, а Т.Б. Кавун - ІІІ .

   Велика увага приділялась атестації педагогічних працівників. В загальному в цьому навчальному році проведено атестацію 4 вчителів, що становить 26% всіх педагогічних працівників. Всі вчителі пройшли курсову перепідготовку (В.В. Білик, О.В. Черняк, Н.В. Гоцуляк, Т.Б. Кавун). За результатами атестації вчителям: фізичної культури В.В. Білику та трудового навчання О.В.Черняк підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії»; української мови та літератури Н.В. Гоцуляк - «спеціаліст І категорії», початкових класів Т.Б. Кавун - «старший вчитель». Згідно плану заходів щодо запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня на 2020/2021 н.р. курси для вчителів початкової школи пройшла 1 вчителька початкових класів С.В. Куйбіда, яка отримала відповідний сертифікат.

   Відповідно Листа МОН № 1/9-683 від 04.11.19 року «Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників» заступником директора школи з навчально – виховної роботи А.А. Якимчук складено план графік курсової перепідготовки вчителів на 2021 рік. Дане питання детально вивчене та було розглянуто на засідання педагогічної ради 28.12.2020 року. Одним із пунктів даного рішення було схвалення індивідуальних планів самоосвітньої діяльності кожного вчителя, які були затвердженні директором школи.

    Таким чином, план курсової перепідготовки і атестації вчителів школи в цьому навчальному році виконано. Як завжди, атестація супроводжувалась творчими звітами вчителів, що атестуються. Всі методичні, дидактичні та роздаткові матеріали даними вчителями були зібрані і оформлено папки, які здано в ШМК. Також створені презентації педагогічної діяльності, які були продемонстровані як на районному засіданні МС вчителів відповідного циклу так і на підсумковому засіданні атестаційної комісії, яке проводилося в умовах карантину, з дотриманням всіх протиепідеміологічних вимог. При атестації бралось до уваги також робоче місце вчителя.

     На належному рівні працювала методична рада /керівник  - А.А.Якимчук/. Всіма членами МР було чітко сплановано методичну роботу та впроваджено в практичну діяльність всього педагогічного колективу.

    Також на достатньому рівні працювали і творчі групи, зокрема, по реалізації і впровадженні Державного стандарту початкової освіти та завдань Нової української школи

(керівник – Г.П.Білик) та по організації та проведенню олімпіад та конкурсів (керівник – В.В. Черняк) з  періодикою 3 рази на рік. Вчителі працюють, рівень знань учнів задовільний. Із 39 учнів школи, що атестуються, 7 мають високий рівень знань, що становить 18%,  15 учнів – достатній, 39%,  13 учень – середній, 33%,

4 учні – низький, 10%. Загальна успішність учнів по школі –90 %, що на 8 % менше за минулий 2019/2020 н.р., а якісний показник – 57%, що на 3% більше за попередній рік. Кількість учнів високого і достатнього рівня разом лише на 5 учні більше ніж середнього і низького. Це свідчить про те, що вчителям потрібно більше уваги приділяли навчальній діяльності учнів, тобто створювати  умови для підвищення успішності, а учням в свою чергу відповідальніше відноситися як до відвідування і підготовки уроків так і до результатів оцінювання своїх знань. Вони не приділяють належної уваги навчанню, що веде до зниження результативності освітньої діяльності.

  В цьому навчальному році закінчили на високому рівні 7 здобувачів освіти, яких нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні»:

               4 клас: К. Кандибальський, Р.Окунь;

               5 клас: Р.Івахов;

               6 клас: О.Куліковський;

               7 клас – А. Якимчук; 

               8 клас – Р.Керничний, Т.Богацька.

   На початковому рівні 4 учні. На жаль, відзнак за високі результати не отримали випускники 9 класу.

   В зв’язку з малою наповнюваністю класів (2 клас – 4), відповідно Положення про індивідуальну форму навчання, для здобувачів освіти 2 класу було організовано індивідуальну форму навчання. Для кожного учня було складено навчальний план за 5 годинним робочим тижнем та відповідно розклад уроків.

    Прикрим фактом є те, що у старшій школі в взагалі не має здобувачів освіти.

    Проводиться робота по покращенню результативності зі здібними і обдарованими дітьми. На початку навчального року членами методичної ради школи було складено програму роботи з такими учнями, згідно якої вчителі складали свої плани й працювали протягом року згідно них. 

   В цьому навчальному році не проводився ІІ етап Всеукраїнських предметних олімпіади відповідно наказу МОН через карантині обмеження.

    В 2020/2021 н.р. учні  нашої школи прийняли участь у Міжнародних конкурсах: математичному «Кенгуру – 2020» - 18 учні (вчителі: А.А.Якимчук, С.В.Касянчук, С.В. Куйбіда, Н.П. Бурбеза, Т.Б.Кавун), україномовному «Соняшник» - 20 учнів (вчитель - керівник Л.В. Кушнір), географічному «Геліантус» - 10 учнів (вчитель В.В. Войтовик), фізичному «Левеня» - 3 учнів (вчитель С.В. Касянчук). По даних конкурсах «Соняшник», «Кенгуру», «Левеня», «Геліантус»  підведено підсумки і учням вручені на загальношкільних лінійках сертифікати та дипломи різних ступенів.

   В жовтні  цього ж року переможці І етапу Марценюк А. /5 клас/, Куліковський О. /6 клас/, Якимчук А. /7 клас/, Керничний Р. /8 клас/, шведа А./9 клас/ прийняли  участь в ІІ етапі Міжнародного мовно – літературного конкурсу учнівської молоді ім.. Т.Г. Шевченка. На жаль призових місць не отримали, але посіли почесні ІV і  V місця.

   Також в жовтні 2020 року було проведено ще один шкільний конкурс знавців української мови імені Яцика, а далі слідував районний, на якому участь прийняли переможці шкільного етапу, а саме: Андрєєва М./3 клас/, Швець А./4клас/, Марценюк А. /5 клас/, Цінцілевська О. /6 клас/, Якимчук А. /7 клас/, Богацька Т. /8 клас/, Кияновський О. /9 клас/. Аналогічно, попередньому конкурсу, посіли учасники почесні ІV і V місця.

   3 учні нашої школи (А.Якимчук, Б.Якимчук, А.Романовська) приймали участь у Всеукраїнському етапі ХХХІІІІ Міжнародного чемпіонату з розв’язування логічних математичних задач (вчителі: С.В. Касянчук, А.А. Якимчук). Вони ж стали переможцями чверть та півфіналу даного конкурсу та були запрошенні на участь у фіналі, який мав відбутися у м. Вінниця. Але, на жаль не стали переможцями фіналу.

     На належному рівні проводиться робота з учасниками конкурсу - захисту науково-дослідницьких робіт Вінницького територіального   відділення МАН України. Учнями - слухачами стали:  Якимчук А. /7 клас/- вчитель А.А. Якимчук; Керничний Р. /8 клас/- вчитель А.А. Якимчук; Богацька Т. /8 клас/ - вчитель О.В. Черняк; Шведа А /9 клас/ - вчитель Н.В. Гоцуляк. Факт свідчить про проведення вчителями – предметниками відповідної роботи з розвитку здібностей та інтересів, індивідуальної роботи з учнями з окремих предметів.

    В кінці І семестру та за рік 2020/2021н.р. проводилися контрольні зрізи знань. Порівнюючи результати контрольних робіт з успішністю учнів за 2020/2021 н.р. можна зробити висновок, що ці числа приблизно однакові, оцінка за семестр відповідає знанням учнів, але вчителям потрібно звернути увагу на підвищити рівень успішності.

   Відповідно до наказу відділу освіти Чернівецької селищної ради № 201 від 19.03.2021 року, враховуючи, наказ Міністерства освіти і науки України від 03 березня 2021 року № 273 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16 березня 2021 року за № 338/35960 та рішення педагогічної ради від 26.03.2021 року, протокол № 5 державну підсумкову атестацію для випускників 4 та 9 класів було скасовано.

    В цьому навчальному році проведено всі педагогічні ради згідно річного плану.

    Відповідно плану роботи школи проведено всі заплановані наради при директорі.

    Реалізовано майже всі пункти плану заходів щодо запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня на 2020/2021 н.р. Робота над виконання всього плану буде продовжуватися ще протягом наступного навчального року.

Учительський колектив навчального закладу приділяє належну увага виховній роботі. Виховна робота в навчальному закладі протягом 2020-2021 навчального року була спрямована на реалізацію програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011 № 1243 та інших вимог сучасних нормативних актів, тематичних наказів та вказівок Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Вінницької обласної державної адміністрації, розділів річного плану школи на 2020/2021 навчальний рік.

Педагогічний колектив протягом 2020/2021 навчального року працював над реалізацією мети «Формування всебічно розвиненої особистості шляхом здійснення особистісно – орієнтованого підходу через впровадження національно – патріотичного виховання та розвиток системи родинно – сімейного виховання».

          Провідне місце в системі навчально-виховної роботи в школі належить формуванню інтелектуально розвиненої, всебічно обдарованої, творчої особистості, пройнятої національною ідеєю справжнього українця з певним способом мислення.

          Вся виховна робота в навчальному закладі спланована відповідно до алгоритму реалізації  Програми національного виховання учнівської молоді,  ціннісних ставлень особистості, зокрема  ціннісного ставлення до держави і суспільства; Концепції національно-патріотичного виховання та розвитку системи родинно – сімейного виховання.

 Цій меті підпорядкована структура виховної роботи: шкільне методичне об’єднання класних керівників, рада профілактики, гуртки виховного характеру (на громадських засадах), шкільне дитяче об’єднання «Веселкова країна» та  учнівське самоврядування, робота педагога – організатора та робота класних керівників.

Основними напрямами роботи були правове, морально-етичне, громадянське, національно-патріотичне, художньо-естетичне, екологічне, краєзнавче, економічне та трудове, військове, фізичне виховання, формування здорового способу життя, робота з батьками та профорієнтаційна робота, соціальний захист вихованців.         

        Протягом поточного навчального року всі засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників проведено. Які підготували відкриті виховні години, спрямовані на формування ціннісних ставлень особистості, на яких були присутні учні,  вчителі. Найбільше запам’яталися  такі виховні години:  Свято Миколая  5 кл (Бешлега Г.П.),  «Прощавай, початкова школо!» у 4 класі (Куйбіда С.В).  «Вода – джерело життя» 1 кл.Білик Г.П. Однак слід сказати, що в окремих випадках було порушено терміни проведення даних  заходів, в зв’язку із карантинними обмеженнями. 

        Класними керівниками  проводиться моніторинг рівня вихованості учнів. Заступником директора  здійснюється загальний моніторинг вихованості по школі.  На основі даного моніторингу класні керівники й формують ціннісне ставлення особистості.  

       В цьому навчальному році особлива увага зосереджувалася на формування  ціннісного ставлення особистості до держави і суспільства.  Тому в школі проведено загальношкільні заходи «Голодомор у пам’яті народній», «Герої не вмирають, коли їх пам’ятають», Всеукраїнська акція «Ангели пам’яті», прийняли активну участь у мітингу до Дня пам’яті та примирення. Цікаво та патріотично  пройшов День вишиванки, День захисту дітей. Прийняли активну участь у районних он лайн заходах : конкурс читців та солістів – вокалістів, огляді художніх колективів , відео – привітання з Новим роком та найцікавішій грі «Джура» , у якій брали участь учні 1 – 4 кл.

Значна роль у організації виховної роботи належить органу учнівського самоврядування. Учнівське самоврядування проводить різноманітні заходи благодійницького, розважального та пізнавального характеру, залучає учнів до активної участі у громадському житті навчального закладу, регулює деякі аспекти шкільного життя. 

Так, в цьому навчальному році прийняли активну участь у Всеукраїнській акціях «П’ять картоплин»,«Серце до серця».

Проводено акції  «Годівничка», «Чисте довкілля», «Скажемо смітникам «Ні!» та інші.

          За звітний період учнівським самоврядуванням   проведено ряд заходів, які теж заслуговують на увагу:   неодноразово було організовано  прибирання території біля пам’ятників.

         На належному рівні були проведені тиждень фізкультури та спорту, Новорічні свята,  Свято останнього дзвоника,  Випуск учнів 9 класу.

         Всі виховні заходи, організовані учнівським самоврядуванням,  виховували всебічно  розвинену, гармонійну особистість, патріота своєї держави .

        Слід зазначити, що члени учнівського самоврядування були активними учасниками районних он лайн зібрань «Лідерів» та Дебатного клубу.

       Окрім виховних заходів, учнівським самоврядуванням протягом року організовано чергування по школі, їдальні та класах; проведено ряд рейдів.

       До занять в гуртках, які працюють в школі на громадських засадах, залучено 58 % учнів.

        Всі засідання ради профілактики в навчальному закладі  спрямовані були на врегулювання роботи педагогічного та учнівського колективів із попередження та профілактики правопорушень серед неповнолітніх. На даний час в школі  немає учнів, які б стояли на внутрішкільному обліку та на обліку в районній службі у справах неповнолітніх.

Враховуючи вікові особливості вихованців школи, виховна робота мала свою специфіку, відрізнялася поставленими цілями та способами їх досягнення, носила комплексний характер.

    Проаналізувавши виконання річного плану роботи школи ,  планів роботи  класних керівників, план роботи  учкому дитячої організації «Веселкова країна»,  план роботи методичного об’єднання класних керівників на 2020 -2021 н.р., слід зазначити, що дані плани в основному виконані.

 

 

        Фінансово-господарська діяльність

Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти  Чернівецької  селищної ради. Адміністрація школи приділяє велику увагу естетичному вигляду навчального закладу, постійно  працюємо над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтримуємо її у належному робочому стані.

  Вчасно  здійснювалися бухгалтерією проплата  за спожиті школою енергоносії.   Працівниками  централізованої бухгалтерії  Чернівецької селищної ради планово проводиться інвентаризація майна школи, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація,  матеріали    списуються  (за необхідності),  або оприбутковуються.

Тепловий режим в школі під час паливного сезону підтримувався на належному рівні, перебоїв  з паливом не було.

   За рахунок бюджетних коштів  укомплетований кабінет для 1-го класу (НУШ) технікою та наочністю, батьками проведено поточний ремонт приміщення.

   За рахунок коштів батьків  на  суму 16000 тис. грн. зроблено поточні ремонти в класних приміщеннях, актовій залі, коридорах , в шкільній їдальні та з зовні шкільних будівель. За рахунок спонсорської допомоги будівельними матеріалами Беня В.В. на суму 10000 грн. капітально відремонтовано (власними силами) стелі в двох службових приміщеннях.

   Таким чином класні та службові приміщення, коридори школи  поступово оновлюються. В цьому році заплановано провести поточні ремонти в усіх класних та службових приміщеннях,коридорах, актовій залі і в їдальні. Планую звернутись до директора СТОВ «Урожай» Сагалатого Д.В. з проханням придбати для шкільної їдальні новий холодильник.

В минулому навчальному році колектив школи разом з учнями приймав активну  участь  у Всеукраїнський акції  з благоустрою  «За чисте довкілля» та в Днях благоустрою, що також сприяло покращенню пришкільної території.

У наступному році хочу здійснити концентрацію засобів і матеріальних ресурсів для створення подальшого розвитку школи.

Надіюся в подальшому на співпрацю. Всім нам зичу миру, добра, щоб діти зростали                     толерантними, підготовленими до життєвих випробувань, всесторонньо розвинутими, гарними здоровими  людьми, здатними допомогати, розуміти, підтримувати. Нехай всім щастить.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень